Backlinks, Linkbuilding, SEOBlog jen tak

Tvorba Internetovýh Prezentací

Publikováno 08.10.2012 v 12:48 v kategorii Novinky, přečteno: 94x

Web studio Pokladnička – se specializuje na tvorbu úspěšných webových stránek. Obracejí se na nás pokud chtějí vytvořit kvalitní nové stránky nebo změnit existující. Obracejí se na nás, když chtějí, aby se jejich stránky staly úspěšnými!

Služby webstudia Pokladnička jsou určeny pro ty, co nechtějí zaostávat za partnery a konkurenty. Pro ty, kteří potřebují nové internetové stránky schopné obsadit přední pozice v internetu. A také pro ty, kteří už mají své www stránky, a chtěli by změnit situaci k lepšímu.

Tvoříme www stránky tak, aby přinášely svému zákazníkovi reálný užitek. Důkladná analýza, vytváření jednotného vizuálního stylu, firemní kultury, tvorba loga, tvorba webových stránek, umístění na internetu, reklama a optimalizace pro zvýšení návštěvnosti a následná podpora stránek. (Corporate identity , Corporate design, Logotyp, Webdesign, Webhosting, SEO, SEM, internet marketing, online reklama ) – Web studio Pokladnička nabízí potřebný a dostatečný komplex služeb pro tvorbu webových stránek leaderů. Tvoříme www stránky zaměřené na celkový úspěch zákazníka.


úspěšné webové stránky http://www.rechberg.net/tvorba-webovych-stranek/


V některých částech se bude sice prolínat s optimalizací i tvorba webových stránek, webdesign, marketing a jiné obory spojené s tvorbou www stránek, to je ale přirozené, SEO optimalizace je multioborová (hraniční) disciplína.

Webová prezentace musí mít vždy nějaký cíl (nemusí to být vždy jenom prodej zboží nebo služeb). Konverze nastává tehdy, pokud se tento cíl stává skutečností.

I sebevyšší návštěvnost webu nám nemusí zajistit vysokou konverzi. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo nebo nepřímo pomocí podpory prodeje.

Pro jednodušší pochopení si můžeme konverzi definovat jako okamžik, kdy se z pouhého návštěvníka stává zákazník. Nejčastějším typem konverze je, pokud zákazník učiní objednávku např. v e-shopu.Dalším typem může být např. stažení ceníku, odebírání novinek či akcí se slevami a bonusy pomocí e-mailu, popř. detailnější dotaz na naše služby přes e-mail nebo dotazovací formulář, či kontaktování přes icq, skype nebo telefon získaný uvedením kontaktů na webu apod. Samozřejmě, že konverzí je i to, když se zvyšuje počet návštěvníků stránek (zvyšuje se tak povědomí o firmě a posiluje se firemní značka).

Na Clickz vyšlo nedávno shrnutí výzkumu 1, z kterého vyplývá, že 47 % uživatelů, kteří si vybírají zboží v internetovém obchodě, ho nakonec koupí v kamenném obchodě (včetně např. pobočky daného internetového obchodu).- Martin Snížek - 2

Představme si firmu F, která má e-shop a zároveň kamenný obchod. Uživatel (především pak ten český) si vybere zboží na internetu (na e-shopu firmy F), na stránky e-shopu se dostal např. přes inzerát uveřejněný pomocí PPC reklamy3. Z nabídky e-shopu si vybere zboží, např. oblečení, které si však druhý den zajde koupit do kamenného obchodu. Přitom zákazník učinil rozhodnutí o nákupu doma u počítače. V některých případech se může stát, že onen PPC inzerát stáhneme z inzertního systému z důvodu neefektivnosti jenom díky tomu, že nemáme dostatek informací o off-line konverzi a on-line konverze nám ukazuje, že lidé ono oblečení do košíku nedávají, a tedy i nekupují (ve skutečnosti si ho, ale přes onen PPC inzerát vybrali, rozhodli se o nákupu, akorát vlastní nákup uskuteční v kamenném obchodě).

- Vaše webová prezentace bude originální, módní i reprezentativní zároveň. Budete mít v rukou silný marketingový instrument, díky kterému vás bude vidět. - Trefná doména a kvalitní hosting bývají základem každé úspěšné webové stránky. Doména má odpovídat orientaci vašeho webu a zároveň splňovat ostatní kritéria (na prvním místě zapamatovatelnost). Bez prvotřídního hostingu se zase budete potýkat s velkými technickými problémy, jenž mohou velmi znevážit upotřebitelnost stránek. Novým klientům poskytujeme doménu a perfektní hosting na rok bezplatně. - Zaručujeme bezchybný kód a korektní zobrazení ve veškerých vyhledávaných internetových prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera). Využíváme vždycky současné technologie a standardy, splňujeme nejpřísnější normy. - Dosažení cíle internetových stránek je vaší i naší prioritou. Náš kolektiv profesionálů vždy tvoří www stránky podle tohoto pravidla, aby byl váš projekt úspěšný a tím i výdělečný. - Aktualizace obsahu vašich stránek je zásluhou našemu propracovanému a intuitivnímu redakčnímu systému snadná. Aktuální stránka působí lépe na klienty, návštěvníky i webové vyhledavače, tudíž mají být produkce nového obsahu co nejjednodušší a nejrychlejší. - Nejen perfektní obsah, ale i příjemná a originální forma bude nezbytná k úspěchu (nejen) www stránek. Tvorbě designu tedy věnujeme maximální úsilí: aby pozitivně zaujal, byl přehledný a v harmonii (nebo: souladu) s obsahem stránky.

U off-line konverze je měření poněkud složitější. Je možné např. na slevové a bonusové kupóny pro nákup přes e-shop umisťovat kódy, které pak zákazník vloží při potvrzování objednávky. Kód se při nákupu zaznamená a je možné zpětně zjistit, kde byl kód ěření úspěšnosti webových stránek se často zanedbává, což je veliká chyba. Je až trestuhodné, jak některé webdesignerské firmy nemají o konverzi ani ponětí. Většina firem (těch lepších) vloží na vyhotovené webové stránky alespoň měřící kód pro zjišťování návštěvnosti. V případě dotazu klienta poté ukáže číslo o návštěvnosti, ale co toto číslo znamená nikdo neví, protože není vyhotovená podrobnější analýza. Na obhajobu oněch výše zmiňovaných firem však musím dodat, že vše stojí peníze. Vyhotovit analýzu návštěvnosti je časově náročné, a tím pádem náročné i finančně.

Pokud však chcete mít stránky s vysokou návštěvností, velkou konverzí a především stránky, které Vám mají vydělávat peníze, musíte mít k dispozici dostatek údajů pro další rozhodování.

Samozřejmě, že záleží na typu webové prezentace. Nezdá se Vám, ale dost „odvážné“ vlastnit e-shop, pokud vlastně nevíte, co zákazníci chtějí a z jakého důvodu z Vašich stránek odcházejí?

Dnes už si každý, kdo chce být úspěšný, uvědomuje nutnost provozovat kvalitní internetovou prezentaci - webové stránky jakožto efektivní marketingový a komunikační nástroj. Webové stránky hrají také jednu z nejdůležitějších rolí při vytváření renomé firmy.

Pokud chcete mít web, který bude pro návštěvníky přínosem, nebojte se s profesionálními tvůrci webů konzultovat svá přání a požadavky a společně určitě najdeme cestu, která bude vést k úspěchu vašeho webu. Nechtějte zbytečný web, ale kvalitní webové stránky, na kterých se z návštěvníka stane váš zákazník nebo klient.

Jen kvalitní webové stránky mohou být úspěšné a mohou se tak stát efektivním marketingovým a komunikačním nástrojem. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo nebo nepřímo.

Webové stránky musí mít kvalitní design, který návštěvníky nejen zaujme, ale bude také přehledný a srozumitelný. Zkušený grafik vám takový design připraví.